Fiffiga Fina

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Pysselstim

Av Johanna - 3 juli 2013 18:30

Just nu är jag inne i ett pysselstim och kan inte sluta! Det är så fantastiskt kul att jag har hittat inspiration och att lusten äntligen infunnit sig.

För er som inte tidigare läst mina bloggar så kan jag berätta att min mamma har en butik i Stockholm (Kungsängen) som heter Califf Art. Hon säljer kontorsmaterial, konstnärsmaterial, hobbyprodukter, smycken, osv. Hon designar egna kort av alla slag samt att hon är konstnär och säljer sina tavlor i butiken. Varje gång jag besöker henne så får jag inspiration att pyssla och gör även så, men så fort jag kommer hem till Gotland igen så är lusten som bortblåst. Men som sagt nu verkar den ha etsat sig fast och jag har aldrig pysslat så mycket som nu :)


Jag har dom senaste 2 veckorna beställt hem sprayfärger, washitejp, sprungit på loppisar och googlat på 100-tals bloggar. Det verkar ha gett resultat, för jag har pysslat varje kväll :)


Lägger upp några bilder på mina alster och hoppas jag ska inspirera fler att pyssla!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 12 augusti 2013 11:37

Det är hög tid för en bilduppdatering av sommaren 2013, trots att den är långt ifrån slut! Nu önskar jag mig bara lika fint väder som det varit hela sommaren. Har ju hela 2 veckor kvar av min semester! :-) #sommar #foto #kul #semeste...

Av Johanna - 29 juli 2013 08:44

Så var det då äntligen dags för storebror att komma hem! Lillebror är helt ovetandes om att om några få timmar kommer hans favvo hem efter 8 veckors sommarlov på fastlandet. Vi har saknat dig massor älsklingskillen! Nu kommer även bilder på det f...

Av Johanna - 27 juli 2013 17:10


Det är väl så för dom flesta att man ökar en del i vikt under sin/sina graviditeter?! I alla fall var det så för mig, 28 kg med storebror och 16 kg med lillebror. Jag kan nu konstatera att jag nått min första målvikt som var att komma under 70 kg. I ...

Av Johanna - 26 juli 2013 15:11

Pappan: -dom är ju så små och näpna Mamman: -ja visst är dom! :) Pappan: -ska vi inte ha en liten till? Mamman: "sort flin"   Ända sedan den dagen för snart 4 veckor sen har det snurrat runt i mitt huvud, en nykomling? Jag trodde jag var ...

Av Johanna - 22 juli 2013 21:35

Snart är det dags för våran Bröllop/30-årsfest :) Jag längtar så efter att få träffa alla mina nära och kära. Att vi ska samlas och att alla dessutom kommer till Gotland känns superhärligt! :) Nu är det bara dags för man och lillebror att piggna på...

Skapa flashcards